slide show

Lights of emerald city

 
 
Såhär ser mina nya lack från OPI ut på naglarna. använde först 'don't burst my bubble' som bas och sen blev det några lager med 'lights of emerald city' över det. jag är käääär i glitterlacket, det är verkligen så fint och unikt! det kan vara lite svår applicerat dock men helt klart värt det när det är så fint.
Rebecca&Mathias

Riktigt fina naglar! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

Hanna

Vad fint! :)
Sv: Ja jag älskar lussekatter :)

Johana Duggin

Snygga!

Anita

Fint, älskar glitter :D

julia

jäklarns så snyggt!

Amanda

Snyggt!

Milina Salihodzic

Så snyggt! :D

Amanda Johansson

Du är grym på naglar!

Amanda [SPONTAN]

Riktigt fint :)

♫♪ sandra - en musikblogg

fint!

Enkelt och fint! :)

Lara&Lucy^^

så fiiiiinaaa!!

jossan

Skitsnyggt!:)

sv: Åh, han tackar nog! :)

Emelie

Gud så snyggt! Vill också ha haha;)

Sv: Jasså okej, har aldrig vart där tror jag!=) Det var ju tråkigt att de var lite för långt bort, måste ha bil för att komma dit!=) Och att du inte hade ett bra bord! Annars skulle jag lätt kunna va din kund!=) kramar

sannas rum

Sjukt snygga :)

anna

så snyggt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: