slide show

Let it snow

 
 
Jag testade att göra snöflingor på mina naglar igår, resultatet blev ju sådär men tänkte ändå visa upp naglarna och jag fotade även samtidigt så ni får en tutorial också.
 
1. jag använde silvrigt, ljusblått och mörkblått nagellack.
2-3. ta en disk/makeup svamp och dutta på naglarna.
4. ta bort det som kommit utanför med en tops dränkt i remover och måla på ett genomskinligt lack för att få en jämn yta.
5-8. gör snöflingorna och avsluta med top coat!
aansoo.blogg.se

gud så snyggt!

Snyggt! :D

Jasmine

Vilket läckert resultat! Verkligen annorlunda och snyggt.
Kram

sanna♦

åh va fint du är så duktig!

ELIN

åh va fint :D
sv: ja jag med :)!

Elisabet

snyggt

Sara Ekman

Gud så fint :)

Rebecka

Så snyggt!

Sv: Tack :)

Linnéa

Superfina & vintriga naglar <3

Linda

Vilka vackra naglar! wow!

Malva

Snyggt!

Emma - The one & only

wow vilka snygga naglar:D

Elinore

Vart super snyggt ju :D
Du är en sådan inspiration!

Milina Salihodzic

Åh fint! :)

Pauline

så snyggt!

Amanda [SPONTAN]

Åh vilken bra tutorial!

elin

Men vad snyggt! :D

Natta

Jättefina ju! :D

Lara&Lucy^^

åh vad fint!! :O blev så inspirerad! :O

Anita

Läckert det där va :D

Fashion Safari

Gosh så snyggt!

johanna

tack! fina naglarna blev :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: