slide show

Insta lately

 
1. varm choklad med mini-marshmallow, så gott! 2. snögubbe naglar av mig. 3. ett av mina nya OPI lack. 4. hur min nya tröja ser ut på. dock hade jag en strl S på bilden men den kändes lite stor så jag köpte XS, visar hur den ser ut på fredag tror jag det blir. 5. en väldigt mörk selfie. 6. mina små odjur till katter. dom ligger med benen på varandra och stampar lite och efter ett tag blir det en liten fight haha, så söta! 7. mitt supersnygga julaftonslack. 8. ett annat julmotiv som jag gjorde på mina naglar. vill ni ha mer julinspiration till naglarna?
Julia

Vilken julfeeling :)

Amanda

Fina bilder :)

giulia

Gillade dina vinternaglar jätte mycket ! vill också!
har du något bra tips man kan göra själv på naglarna så det ser extra fint ut. ( jag är jätte dålig på att göra småsaker på naglarna)

För övrigt så jätte fina bilder, choklad med marshmallows..yummie!!

Eleonora Adriana ♥

Fina bilder :)

Elina

Sjukt fina nalgar!!:)

FlizanLizan

Snygga naglar :D

Rebecka

Åh vad snygga naglar du gör!

Sv: Ja det var verkligen vackert:)

veronica eriksson

Härliga bilder! :) Kramar

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina bilder :)

Ellen

Åh, OPIs nagellack är bra, va? :)
sv: Precis, det är verkligen en utmaning. Jag tycker det är svårt att skriva personliga brev på svenska haha, så blev inte direkt lättare att göra det på engelska haha... :)

Kelly

åĥh vilka fina bilder! :D Älskar naglarna <3

☆Z I N J A☆

så fin insta!

Amanda Johansson

Vilken snygg svart topp:)

Pauline

så fina bilder :)

Felicia Karlström

Oh älskar naglarna med snögubben! :D Like!!!

aina [fotoblogg]

Alltså HUR kan du va så bra på att måla dina naglar??? så avundsjuk haha

aansoo.blogg.se

svar; det vill jag med! så tråkigt med en gröna jular.
Åh tusen tack för tipset, hoppas det hjälper :)

vilka söta missar du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: