slide show

Imorgon

Wiiiee imorgon är det julafton, äntligen! julafton är verkligen den mysigaste dagen på hela året. idag har jag ganska fullt upp, ska baka pepparkakor (gjorde aldrig det i lördags för det blev lussebullar då istället), ut bland allt folk och köpa en sista julklapp (var egentligen klar men när någon berättar att dom vill ha något vill jag överraska med att köpa det och i det här fallet är det bara en after eight choklad hehe), tvätta håret med inpackning och grejer och sen ska jag fixa mina julnaglar ikväll.
 
 
Amanda

Fina bilder!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får en riktigt mysig julafton nu. SJälv är jag helt tom på julkänslor, men jag hoppas det blir bättre när jag träffar syskonen:)

Hanna

Lycka till på stan bland alla människor! :)
Sv: Det var de :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: