slide show

I snow you love me

 
 
 
När det kommer till färger (och namn) på nagellack så är OPI min favorit men när det gäller borste och kvalité så är orly bäst enligt mig. det här lacket köpte jag iallafall igår och jag tycker att den är lite fulsnygg sådär, lite udda men jag gillar det. ska testa den så fort jag har tid till det, blir spännande att se hur den ser ut på naglarna.
Johanna - A dream as a model ♥

snyggt och lite party-aktigt :)

Christina

Älskar lack med fina och roliga namn. Älskar Essies lack och borstar :)

Michelle

Du får visa hur den ser ut på naglarna! :)

Linnéa

Ja, hon är så vacker :)

Fint lack där <3

Olivia Magnusson

åh fint!

sv: hihi tack :D
kramis❤

Anita

Snyggt! :D

caroline

Ååh, fin! :D

linah

så fin den va!

+ bysmj - sofie mikaela johansson

älskar lacket så snyggt!:)

Lisa Radojewska

sv; ja de var så sjukt jobbigt :/
Ha en bra dag!Kram

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

snyggt :D

Josephine

Jag är lite sugen på att köpa det nagellacket just för att det är så udda :)

Amanda Johansson

Åh vad snyggt!

CORNELIA

Älskar nagellack!
Sv: tack snälla!

Sanna J Bizzozero

Fint nagelack!

Nelly

Älskar deras kollektionsnamn! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: