slide show

Gwen stefani for OPI

 
 
OPI's senaste samarbete är tillsammans med gwen stefani och kollektionen släpps här i sverige i januari. HUR snygga är inte färgerna?! jag är ju världens nagellacksfreak och vill ha alla lack från den här kollektionen haha. använder man dessutom lacken push and shove+lay down that base på bilden längst ner så får man en spegelblank kromeffekt, så himla häftigt. vilken färg gillar ni mest?
Fashion Safari

ser snyggt ut!

Elisabet

Är det okej om jag lånar mellan bilden?

ANGELICA - hälsosamt mål

giilalr den rosa färgen :D

Linnéa

Så snygga lack - gwen är faktiskt min nästa inspo... den kommer imorgon <3

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Michelle

Älskar Gwen Stefani!
Länge sedan man hörde ny musik från henne! :(

Sofia

Åh men snyggt. Dom två första färgerna gillar jag bäst. :)

Pauline

så snygga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: