slide show

God jul julia

 
 
 
Köpte ett superfint nagellack idag, det blev en liten julklapp till mig själv hehe. annars så har jag och mamma varit inne i stan och julhandlat lite och de flesta julklapparna är klara nu, har 2 saker kvar att köpa bara. i år har jag verkligen varit effektiv med julklappsshoppingen, annars brukar jag alltid ta det i sista minuten haha..
Linnéa

Åh, såååå himla snyggt <3

så fint! har ungefär ett likadant tror jag ;)

aansoo.blogg.se

fint, perfekt färg inför julen :)

Sofia

Wow, superfin färg. :)

Anita

Snygg färg ;D

milina.blogg.se

Jättefin färg!

Olivia Magnusson

så fint!

sv: hihi jaa :D
kramis ♥

Hanna

Super snyggt lack! Och vad skönt att du börjar bli färdig med julklapparna :)

i s a b e l l a w l

Svar: Ja, men visst är det?! Vad kul att du också tycker det ♥

linah

snyyggt !

Natta

Älskar färgen på lacket! Bra val! :D

Pauline

vilken fin färg :)

MATILDA

himla snygg färg!

Jasmine Lundvall

Så fin färg!

bysmj +

älskar färgen!

Paulina Holmberg

vad fint :D

Amanda

Vilken härlig färg :)

giuly

OPI nagellacken är så bra! och fina färger har dem också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: