slide show

Glossybox november

 
 
 
 
Batiste - dry schampoo XXL volume
botanics - shine away ionic clay mask
naobay - oxygenating cream moisturizing
emite makeup - damson black eyeshadow
elizabeth arden - ceramide serum
 
Fick min glossybox idag som innehöll lite olika ansiktsprodukter, svart ögonskugga och torrschamooo. har inte testat något av dessa märken förut så det ska bli spännande! är ni nöjda med innehållet i eran glossybox?
kaffehörnan

Underbart paket

Jasmine Lundvall

Blää vad avis jag blir!

Lollee

Ser lyxigt värre ut!

sanna♦

glossy box är så himla bra!

evelina

Åh är så sugen på att beställa glossy box.. :)

Nathalie

Har torrschampoot från det märket, dock så blir jag grå i hårbotten eftersom att jag är brunett haha :(

Fin blogg!!

Lisa Radojewska

säg hur torrschampoot var sen! :D
sv; JA! super mysigt! :D
Hur känner du inför julen? :)
Kramis

Sara Ekman

Nice :)

Anita

Åh, trevligt :D

Linnéa

Å, vilken underbar glossybox <3

kul att testa lite nytt :D

Milina Salihodzic

Nice! :)

Hanna

Jag har det där torrschampot och tycker det fungerar riktigt bra, även om jag inte använder det så ofta :)

Mathilda ♥

Åh kul!

Är super sugen på testa glossybox, är du nöjd? :)

Sofia

Kul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: