slide show

Glittriga favoriter från OPI

 
 
 
 
Här är några av mina favoritlack från OPI, älskar dom! funderar på om jag ska ha något av dessa till nyår eller om jag ska ha mitt nya från essie.
Elinore

Super snygga färger :D

Linnéa

Underbara lack där <3

Milina Salihodzic

Snygga!

☆Z I N J A☆

vad fina nagellack!

paulina

skitsnygga!

Rebecka

Så himla snygga! älskar det längst till vänster:)

Sv: Ja det är det verkligen:)

Pauline

så fina!

sara

Läckra!

Felicia

åhhh, Jag vill se dom på hehhe!

puss

saandrafoto

ha en bra fredag kväll! :)

Lina Johansson

Fina nagellack!

- Ja det är sjukt bra :)

Anna

Underbara! :)

Alma

åh, vilka fina glittriga färger! :)
sv: Jaa, super skönt!

Ellen

Åh, så himla fina! Älskar glitter.

Ellen

OPI och Essie nagellack så sååå bra!!
Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: