slide show

För ett år sen

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lanzarote, playa blanca 2012/2013.
Anita

Så vackra bilder :D

Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Caroline

åh jag kommer ihåg för 1 år sedan när du bloggade om detta :D kul att hänga med dig i bloggen under så lång tid :) underbara bilder! man blir ju inte liiiite sugen på att åka till värmen nu..;)

Celine

- Tack så mycket! :)

Hanna

Vad härliga bilder :)

liborius

men åh vilka härliga bilder!

Kimmey ~ Kung varje dag

Härligt!! :)

sv: Det förstår jag, hade nog inte heller velat göra den fler gånger :)

milina.blogg.se

Underbara bilder!
- Hon blir inte rädd när hon är inne. Men dom får ju jätteont i sina öron, även om inte alla hundar visar det. Det är som om vi skulle lägga en smällare i våra öron, ungefär så högt låter det i deras

SARA

Åh vilka härliga bilder! :D

Berta K

Väldigt fina bilder!

Sv: Taack! :)

Sara Ekman

härligt :)

Linnéa

Åhå, vadå att man blir resesugen <3

Michelle

Så härliga bilder! Önskar att jag kunde hoppa in i dem haha! :P

sv: Ja, sant! :)

Linnéa

Ja, hon är sjukt snygg :)

Petra

coolt, jag var också i Lanzarote för ett år sedan. :P

Sofia

Åh men det såg ju inte fel ut hurru. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: