slide show

Details @bikbok

 
Gjorde ett litet collage med saker jag hittade på bikbok imorse, hittar ni något som ni gillar? jag älskar den randiga toppen iallafall, halsbandet, skärpet och de andra linnena ser också helt okej ut tycker jag.
Kajsa Johansson

Vad mycket snyggt! Måste säga att skärpet och väskan är mina favoriter! :)

julia

Den randiga toppen var assnygG!

aina [fotoblogg]

Snyggt :)

Josse

bra shoppingtips!!

Jojo

snyggggt!

BikBok har fått in så fina saker :D

Linnéa

Så mycket snyggt :)

Ja, det ska bli riktigt kul att se min största idol i verkligen <3

Amanda

Fina saker!

Esmeralda

Gud vad snygga saker :D

Emelie

Så mycket fint :D

Milina Salihodzic

Snyggt!

Emelie

Skärpet och halsbandet gilla jag väldigt mycket!!=) Ska kika in och kolla lite mer på de tror jag!!=)

Olivia Magnusson

så fint!

sv: åh ja verkligen :D
kramis ♥

Felicia

Den blåa var ju fiien!

puss

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Sara Ekman

snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: