slide show

Christmas tree

 
Kände för att göra lite julnaglar så det blev några granar och lite julgransljus. granarna kan ju vara bland det fulaste jag sett haha men gillar ni dom? ♥
elin stridh

jag säger inte att du måste men du borde verkligen göra det :) jag tror inte att du blir besviken :)

Pauline

hihi vad gulligt!

♫♪ sandra - en musikblogg

- ja du får gärna vara med och bidra om du vill/kan :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så söta:)

Jasmine Lundvall

Vad söt :D

Linda

ja jag älskar de, snygga

Amanda [SPONTAN]

Men nej vad sött! :)

sara

roliga julnaglar! :)

Annika

Så snygga naglar!

Amanda Johansson

Nemen vad söta :)

Kelly

Gud så snygga! :O

Milina Salihodzic

Tycker det blev fint! :)
- alltså den färgen som hon på andra bilden har? eller ännu mörkare?

bysmj + all by me.

men åå vilka söta naglar!

Hanna

Söta naglar :)
Sv: Att den är!

Sofia

Haha så fint! :D Skickligt att lyckas med det.

Lisa Radojewska

ÅH vad fint!
sv; ja de var jätte mysigt :) Dock lite stressigt med allt pluggande :/
Kram

Elina

Jätte snyggt!:)

Elaine

Roliga! :)

Johanna - A dream as a model ♥

fint! :D

Paulina Holmberg

tycker inte granarna vart fula alls :D tycker du är galet talangfull! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: