slide show

Blog award

Blev utmanad av milina att svara på hennes frågor och sen komma på nya och utmana 3 andra.
 
Hur många gånger har du varit riktigt kär? - hmm på riktigt...0 tror jag. 
 
Drömresmål? - maldiverna och sydney är det just nu men ändrar mig hela tiden hehe.
 
Vad brinner du för? - mode och göra naglar tror jag, det älskar jag iallafall!
 
 
En dröm du skulle vilja uppfylla? - jag skulle vilja ha en egen kollektion med kläder, smycken, skor, smink och nagellack..vore superkul! 
 
3 bra och 3 dåliga egenskaper med dig? - bra: envis, målinrikad, snäll. dåliga: sämst tålamod, självkritisk, tänker ibland för mycket. 
 
 
 Någonting du ångrar som du inte gjorde? - hm, satsat mer på skolan innan studenten och kanske varit lite mer öppen till olika sorters jobb direkt efter studenten (har för höga krav och vill ha ett jobb som jag verkligen trivs med)
 
Vad gör du helst en ledig dag? -är med vänner och hittar på något eller fixar nails.
 
Vad har du för telefon? - iphone 4S.
 
 
Hur många följare har du på instagram? - 167 på min vanliga och 260-nånting på den om naglar. så är det iallafall just nu, det ändras rätt ofta.
 
Vad är det bästa med att blogga? - att få respons från er och att jag kan gå tillbaks i arkivet och kolla vad jag gjorde och hur jag såg ut för något år sen. 
 
mina frågor (tänker inte utmana någon speciell, ni som vill svara på frågorna får göra det):
* det här önskar jag mig i julklapp
* favoritfilm?
* favoritlåt?
* dold talang?
* en dag du aldrig glömmer?
* hur tycker du en bra blogg ska vara?
Jasmine Lundvall

Vill också till Maldiverna :)

sandija-döv-adopterad-fotografi

snygga naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: