slide show

All black for christmas

 
 
 
Såhär såg jag ut på julafton, bilderna tog jag dock igår. tröjan är från gina tricot, leggings från bikbok, halsband och skor (som jag bara hade på mig för bildernas skull, inte annars) är från nelly.
Emelieee

Snyggt bruden!!
SV: åh ja visst är dem!!:)ska kika lite mer på dem när jag väl är i stan, ska nog dit i morgon om de inte händer något annat!:)

sara

snyggt! :)

Filippa Wallin

Ursnyggt! Kramar!

veronica eriksson

Riktigt fin outfit, tröjan avgudar jag och halsbandet skulle jag verkligen inte tacka nej till! :) Kramar

Lina Johansson

Åh vilket fint halsband!!

☆Z I N J A☆

så fint:D

Anita

Snyggt!

Sanna

Snyggt! :D

Nelly

Vilka fina kläder :)

Michelle

Fin juloutfit! :)

Amanda Rieem

snygg outfit!

Mathilda ♥

Super snygg outfit! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: