slide show

2 WEEKS

 
 
 
 
2 veckor kvar till julafton. längtar!
 
Har inte bloggat på två dagar nu men har förberett lite bloggmaterial tills imorgon så snart blir det som vanligt igen, nu ska jag bara svara på 44 kommentarer hehe.
igår var jag iallafall på ett möte på arbetsförmedlingen om jobb på arlanda, jag har alltid velat jobba där men jag har aldrig vetat exakt vad jag vill göra men nu vet jag! ska åka dit sen efter nyår. efter det blev det kinamat till lunch tillsammans med frida, så gott!
Linda

fina bilder:D jag vill ha!:D

Lisa Radojewska

snart är julen här! :D
sv; Ja de var riktgit gott! :D
Har du varit på någon julmarknad i år?
Kram

Kelly

Längtar också till julafton <3

Fanny

Vilka fina bilder!

Paulina

Wiiihi, längtar också till julafton!!

Linnéa

Vilka mysiga jul-/vinterbilder <3

Elisabet

mysiga bilder

E.w - photography

Tack vad söt du är.

Ohh vilken mys bild

♫♪ sandra - en musikblogg

mysiga bilder!

milina.blogg.se

Går så galet fort.. Mysiga bilder!

bysmj -- all by me.

åå va julmys!

Sara Ekman

mys :)

linah

hoppas du får jobbet då:D

MATILDA

mysiga bilder :)

Hanna

Vad roligt det lät med jobb på Arlanda :) Ha en fin dag!

Elin Palm

Vilka fina bilder! Julafton är riktigt nära nu :D

Wilma och Ellen

Härliga bilder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: