slide show

1a december

Alltså hur fort går inte tiden?! känns som att det nyss var sommar och för nästan precis 6 månader sen tog jag studenten och drog till L.A, sjukt hur fort tiden går. skönt att november är över nu iallafall för december är den mysigaste månaden på hela året, jag älskar alla juldekorationer och känslan av att det snart är julafton och ett nytt år. tycker ni om december?
 
 
bilder från weheartit.

mysiga bilder

Ellen

Jag fick en mindre chock i går när jag insåg att det var december i dag. Tiden går så sjukt fort. Men jag gillar december! Det är en så mysig månad med en massa levande ljus, julbak, skidor på tv, lucia, advent, jul och nyår. :)

December är mysig, men jag är inte så mycket för jul och vinter... Men gillar den här månaden bättre än november och januari i alla fall! ;D

Nelly

Tiden springer verkligen iväg!

Sofia

Ja tiden går verkligen fort! Lite galet. Jag gillar december, enda månaden det är okej med snö och vinter. ;)

Linnéa

Så himla mysiga bilder <3

sanna

va fint collage

Pauline

så mys med december!

Milina Salihodzic

Fint collage!

Moa

Sv: ja verkligen:)

Jag älskar också december, det är så kul med alla juldekorationer, sånger och att köpa julklappar! Ett riktigt bra avslut på året :)

Ebba

Älskar WeHeartit, bilderna!! *.*

Men Äntligen 1 December, och det betyder utmaning!
Kika gärna in och se när jag och min bästavän "plågas" av kanel...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: