slide show

Uninspired

 
 
 
Alltså jag känner mig så himla oinspirerad just nu när det kommer till kläder, jag som annars alltid vet precis vad jag tycker är snyggt och inte har ingen aning längre känns det som. men hoppas det ändras snart när det kommer ut lite mer snygga höstkläder! såhär såg jag ut idag iallafall. någon som känner igen sig??
Johanna - A dream as model ♥

snyggt, gillar halsbandet :)

J E N N I F E R | FOTO

Jag håller med dig! Jag tycker att hela modet blir tråkigare under hösten!

Sarah Persson

Det var skitsnyggt! :)

MADDISENJ.SE

Tack så mycket :) Fint ju!

sandra

snyggt ju :)

Linda

snyggt

Linnéa

Åh jag gillar verkligen outfiten <3
Eller hur, Lady gaga har gjort det igen <3

Sara Ekman

Samma här! Vill köpa massor med nya höstkläder nu, känns inte som om jag har något att ta på mig :P

Madeleine

såå snyggt med vita byxor!!

I S A B E L L A W L

Svar: hihi, tack så otroligt mycket! Vad kul att du också tycker om den ♡

linah brown

åå, samma här!
känns som jag måste köpa nytt allting..

Fanny

härlig outfit! :)

Milina

Snyggt! :D

I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

svar: Ja haha, samma här! :P Numera kan jag inte förstå hur jag kunde älska den så mycket som jag gjorde, men det är fortfarande kul att kolla på. :D

malin

-tack! :D

åh vad fint!!

Sara

Känner igen mig.. Sen är det så svårt för de är kallt på morgonen och jätte varmt på dagen..

Ha en fin onsdag! :D

Moa Kandelin

Jag känner också igen mig! :(

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) Och snygg outfit!!

Anita

Fin outfit :D

anna

känner igen mig i det där, men så är det ju ibland, men ändå fin outfit :)

sara

Enkelt och snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: