slide show

✈ TRAVEL

 
 
 
Att resa är det bästa som finns enligt mig och det finns så många länder och platser som jag vill besöka. vart jag ska ta vägen nu efter att ha varit i bl.a NY, L.A och paris vet jag inte men jag vill åka till antingen italien, miami, mexico, las vegas, bangkok, tokyo, london eller maldiverna nästa gång jag drar utomlands.
Linnéa

Åh, underbara bilder <3

Japp såg idol, fast kvällens avsnitt var nog veckans "sämsta" tror jag ...

Milina

Bangkok & Tokyo skulle vara riktigt coolt att se!

MARIA - mode, outfits & inspiration

SV: eller hur :D kram!

ANNA

Håller med!! Så himla kul :)

Malin

älskar att resa och upptäcka nya saker!

-Hihi :D

Sara Ekman

Finns så många platser man vill besöka! Älskar o resa :D

anna

älskar också att resa! jag vill åka till london! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: