slide show

Too yacht to handle

 
 
 
Såhär ser nagellacket ut som jag klickade hem från nelly tillsammans med ett par skor som jag visar upp sen. jag gillar verkligen färgen på lacket, riktigt somrigt och fint!
Linda

verkligen!! snyggt lack

Louise

gillar färgen :D

Sara Ekman

Läcker färg :)

sara

Åh vilken läcker färg! :)

Moa Kandelin

Gud vad snyggt :D

MADDISENJ.SE

Så snygg färg!

Kaffehörnan

Vad snygga baglar gillar färgen

Natalie

Åh så fina naglar, och så snyggt nagellack till! :)

SVAR: Så lite så! :)
kramis

Linnéa

Underbar färg <3

Ja, en lång sovmorgon är aldrig fel :)

Sofia

Snygg färg!

benedit ♥

åhh vad fin färg!! :)

Milina

Shit vilken fin färg!

nicolinda.blogg.se

Oh la la! FIERCE, no doubt :D Jag totalälskar den där nyansen i blått. Hur fint som helst.

Sara

Galet snygg färg! :D

jonna

ja verkligen :)
snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: