slide show

Sweet aztec

 
Igår ville jag testa mitt nya ljusgröna lack från kicks men det slutade med att jag gjorde en design som tog typ en evighet att göra haha men det är kul att göra sånahär mönster. by the way så jag skapade nyss ett nail art konto på tumblr med bara mina nails och där kommer jag lägga upp en massa naglar som inte publiceras här på bloggen (kommer självklart fortsätta visa upp dom men inte exakt alla) och den hittar ni hääär!
ELIN

åh va duktig du är, superfina!
sv: ja det var det verkligen!:)

Sara

Super snyggt! :D

Haha ja jag tycker också det låter helt sjukt!

Fanny

superfin blogg verkligen och grymt snygga naglar gör du!

emma ♥

fint :)

G I N A ~

väldigt snygga naglar! :)

Milina

Åh vad snyggt!

Malva Nyström

- jag med (:
har du mycket därifrån?

Amanda [SPONTAN]

Så grymt snyggt! Du är riktigt duktig :)

♥ Elsa ♥

Svar: Kul att du tycker det! :D

Jätte fina naglar!!

malin

hiimla snyggt alltså!!

-ja hihi! :)
vad har du för dig? :)

F E L I C I A

riktigt snyggt!
önskar jag hade tid och tålamod till detdär!

sara

Supersnyggt! :)

Louise

Snygga naglar :D

anna

så snyggt!

sandra

snygga naglar :D

BYSMJ

sjukt snygga naglar!!!

Nelly

Tjusigt! ^^

frukallgren.blogg.se

Så snyggt! Duktig du är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: