slide show

Stilettos

 
Såhär blev mina nya gelénaglar som jag gjorde idag, det blev stilettos och dom är inte alls vassa eller jobbiga (kanske för att jag är van vid långa naglar men iallafall) så det är ju asbra! älskar stilettos och har redan hunnit göra en design på dom, ni får se bilder på det imorgon eller så kan ni kika in på min instagram (juliailgren1 eller nail_it1) om ni är nyfikna!
anna

så fint det blev :)

paulina

sjukt snygga naglar! vart har du gjort dom?
kolla gärna in på min blogg :)

Clara Arvidsson

sv: Åh tack snälla du! Nehe då förstår jag :) Tack ändå, kram!

Linnéa

Åh, snygga <3

Emilia

Tack så mycket!!

sannas rum

Snygga :)

angelica

sv, taack! :D några planer för imorgon?

bookofems.blogg.se

sv: klart jag sett det :D världens bästa serie typ!

Clara ~ Skellefteå

Love your blog! Superkul att läsa:) Fina bilder, lagom mycket text och bara bra alltså. Tummen upp!<3 (y)

Svar: tack så mkt, kul att du tycker det :)
Julia

☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

Snyggaaaa! fasen så duktig du är... fin bild också, skalet är jättefint (haha) :'D är det inte jobbigt att typ skriva på mobilen och datorn med såna naglar?

Sara Ekman

coola! :)

Josephine

Snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: