slide show

Paris - part two

 
Jag och mamma hade köpcentret forum des halles i sikte så vi tog tunnelbanan dit..
 
 
men det var lite av en besvikelse och så stort att vi nästan hade behövt en karta där inne haha. hittade lite fint på zara och h&m iallafall så det ska jag visa upp här sen.
 
 
 
 
vi fortsatte sen mot louvren.
 
 
 
 
 
 
Kimmey ~ Kung varje dag

Fina bilder :)

Wow! :)

angelica

fina bilder! paris är så mysigt :)

Linnéa

Underbara bilder <3
Hihi, ja men det tror jag absolut att dom är :)

Linda

haha visst är det

Natalie

fina bilder! :)

SVAR: Jag med, tror det blir de jag ska beställa! :)
kramis♥

Sara Ekman

Fina bilder :)

☆Z I N J A☆

vad fint!
har du lärt dig nån franska medans du varit borta då?:)

FlizanLizan

sv: javisst e den :D

Amanda

Jisses så mysigt!

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Tack tack tack snälla!!

Härliga bilder!! :)

Tess

Ser riktigt härligt ut! :) Kram

Emelie

Tack!
Vill också åka dit :O

caroline

Man längtar tillbaka! :)

Natalie Salazar

nu är det 3dje bloggen jag är inne på som varit i paris :D så mysigt jag vill ju bara besöka staden igen :D

Emma Ekstén

Jag var också i Paris för ett par veckor sedan! Helt underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: