slide show

Paris - part three

 
Paris är så fint med alla broar och gamla byggnader.
 
 
bron med lås överallt.
 
 
 
 
notre dame.
 
 
 
 
Emme

Åh så himla mysigt det ser ut! Älskar den där bron ♥

SV: Ja, vill bara tillbaka haha ^^

basebollivet.blogg.se

Fantastiak bilder på en fantastisk stad.

rebecka

åå så fina bilder! får mig verkligen att vilja åka till paris igen!

Natalie Salazar

ååh tack gulle, mins du när jag prata om att jag skulle färga ombre ser man nu att jag har det?

Josephine

Sv; Hihi, super gott! :)

Amanda

Sv: Hehe, jaa visst är det!
Känns så otroligt skönt tycker jag.
Däremot så gör jag det alldeles för sällan :P

Nice bilder! :D

Ammie♡

Fina bilder!

angelica

sv, jag går estet-media :)

Johanna - A dream as model ♥

Åh så vackert! Önskar jag med kommer åka till paris någon gång i mitt liv :D

Rubbad Hemmafru - Med ett glapp i hjärnan

Åh vilka underbara bilder! Hoppas att jag får se Paris någon gång :D.

Fanny

Fina bilder! :)

Emma Ekstén

Paris är så fint! Var själv där för någon vecka sedan!

Linnéa

Åh, fräcka bilder <3

jonna

så fina bilder :)

Åh notre dame ser så vacker ut! Får/kan man gå in i den oxå? :)

SV: Haha ja det är lätt att det blir lite mycket bilder! ;P

sara

Härliga Paris bilder! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vad jag vill åka dit:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: