slide show

Paris - part seven

Lite fler bilder från (och på haha) eiffeltornet! ♥
 
 
 
 
så nu har jag varit uppe i eiffeltornet, empire state building och rockefeller center/top of the rock och jag älskar ju utsiktsplatser så vilken byggnad ska jag upp på nästa gång tycker ni?
 
 
 
 
 
 
FlizanLizan

sv: jag med dom luktar så gott :D
allt bra med dig idag? :D

Louise

vill så gärna åka dit :)

Emelie

Ååååh, vad fina bilder :D

Fanny

grymt coola bilder! Älskar Paris! :)

Johanna - A dream as model ♥

SÅ VACKERT :D

Sarah

Vilka fina bilder :)

Linnéa

Ja, visst var klänningarna snygga :) samma modell, fast 4 färger <3

iisa

åå så fiint, vilat alltid åka till paris! ^^

sv; tack så mycket :)

Josephine

Vad kul! :D

sv; Tack tack :D

benedit ♥

åh vad fina bilder! vad mycket du reser, så himla kul ju :D

sv; hihi jaa! :)

Emelie Styleby Erikszon

Gud vilken fina bilder, och vilken utsikt! Jag skulle aldrig våga gå upp dit! för jag är så jäkla höjdrädd haha!!
sv: Ja den är jätte fin, men de är ju som sagt priset, tycker den kunde kosta 299;- liksom 100 kronor billigare!

Nathalie

sv: tack så jätte mycket :) är allt bra?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Underbara foton på Eiffeltornet:)

sandra

jättefina bilder verkligen! :)
var gärna med och tävla i min ”veckans blogg”, http://sandraafransen.blogg.se/2013/august/veckans-blogg.html#comment

Milina

Haha ja lite charmig sådär :)

Isabelle

Gud så fint det verkar!

Amanda

riktigt fina bilder!

sv: ja den luktar riktigt gott :)

Cilla

Har också varit uppe i Top of the rock och empire! Tycker att ditt nästa mål ska vara lutande tornet i Pisa :) Kram
Så fina bilder förresten

Malva Nyström

- ja, en hel del! (:
underbara bilder. älskar paris<333 :DD

Sara Ekman

Älskar utsiktsplatser! :)Åker du till Seattle någon gång tycker jag du ska åka upp i Space Needle :D

Erica

Häftigt att ha varit där! En dag ska jag också dit! :-)

Erika Cao

Superfina bilder. Fin blogg btw

Kajsa

fina bilder. Älska Paris !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: