slide show

Paris - part one

 
Var såklart på VS på arlanda men det var dock svindyrt där, t.ex ett iphoneskal kostade över 400 spänn..
 
 
men jag fick med mig en liten påse iallafall, ska visa vad jag köpte sen!
 
 
 
 
 
framme i paris! vi slängde in väskorna på rummet och gav oss ut på gatorna direkt.
 
 
 
 
 
jag skojar inte när jag säger att jag har minst 500 bilder på eiffeltornet hahaha.
 
 
 
så det var del 1, fler bilder kommer sen såklart!
S A N N A

så fina bilder!

Emelie

Ååh, så kul att vara i Paris! :)

Linnéa

Haha, jaså... har du någon mer resa inplanerad? <3

Tilla

Sv: Tack så mycket! :) kram

Josephine

Sv; Tack så mycket! :D

Matilda

Åh va härligt med paris och fina bilder :)

sv: tack så mycket!

Sara Ekman

Haha det är så sjukt att alla VS-butiker i typ Sverige, England, Dubai osv tar så mycket mer än i USA. Fast det är klart, dollarn är ju så bra för oss svenskar, så det är därför det blir så billigt där :)

Linnéa Thell Jansson

- Åh massa tackisar!!

Nelly

Härliga bilder :)
Huh, det var ett dyrt skal..!

Sara - Hold on be strong

Underbart :D
sv: visst :D

anna

åh, vill också åka till paris nu!

liborius

åh Paris är en sån fin stad:) varit där två gånger men vill lätt dit en tredje!

bookofems.blogg.se

sv: ja det gör ho verkligen!:D

Anonym

Åh vad avis jag blir, jag älskar gamla byggnader!
Hur tog ni er in från flygplatsen? Med tåg? Buss?

Svar: med taxi. :)
Julia

Emmy M

Åh jag vill också till Paris!

Sofia

Vackra stad. :)

Linnéa Thell Jansson

Härliga bilder!!

- Tack si himlans mycket :)

Åh men så vackert det såg ut att vara där i Paris! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: