slide show

Nagellacksremover

 
 
Måste bara tipsa om denna nagellacksremover som jag fick av mamma för ett tag sen, den är verkligen grym! ni vet säkert hur man gör men man stoppar bara ner naglarna i skumgummit som är dränkt i remover och rör runt lite och sen är nagellacket borta, glitterlack tar dock lite längre tid och jag brukar försöka skrapa av lite innan jag tar bort det. den luktar dessutom inte starkt så det är ju också jättebra. den finns bl.a att köpa på eleven.se.
Becka [fotoblogg]

Tusen tack för tipset!
sv: Åh, jag blir så hjärteglad. Tack så hemskt mycket kära du! Lördagskram. ♥

Josephine

Sv; Tack så mycket :)

Linda

bra sak att ha

E L I N

åh den däär är såå riktigt bra!

Sara Ekman

Älskar sådana som man bara stoppar ner nageln i, så himla smidigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: