slide show

Minions

 
Jag ville måla någon tecknad figur på mina naglar så jag letade runt lite på google och så kom det upp en bild på ett par naglar med minions på så jag ville också måla dom där söta figurerna på mina naglar. vet inte om det blev himla likt eller vad tycker ni?
sandra

Vad fina dem blev :)

Natalie Salazar

haha så söta :D alltså du är ju för duktig :D

Nelly

Så söta naglar! :D

Josephine

Söta :)

sv, TAck :)

Johanna - A dream as model ♥

wow så sött, riktigt duktig du är :D

Linnéa

Söta :)

Ja, men visst var den snygg - forever21 as usual <3

ELIN

aww älskar dom, fint det blev :D
sv: tack :)!

nicolinda.blogg.se

Hahaha, åh vad söt! Love love love. Har du en tutorial på denna nailart? :D Hur gulligt som helst. Jättelikt faktiskt.

Svar: Tack! :D Alla tar fel, det är jag som har tagit fotona. Det är Isabelles outfit ;)

Sara Ekman

Haha nej så söta! :D

Josefine

men gud så söt!

Eleonora Adriana ♥

Haha vad söta!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: