slide show

Månadens design

 
nr 1 ska föreställa jamaicas flagga för er som inte vet, hehe.
 
 
Lite naglar som jag målat nu under juli, vilken design gillar ni mest?
felicia

Sv.: ja :D

bookofems.blogg.se

shit vad duktig du är! min favorit var 7an D:

benedit ♥

3an gillar jag! :)

sv; jaa, längtar så! :D

felicia

Så snyggt :)

Pontus Granlund

Allt bra idag? :)

Linnéa

Åh, så himla fina <3

Japp, städandet är precis färdigt så nu är lägenheten ren :)

LINNÉA FLYSTAM

Gud vad duktig du är! :o

Min blogg är i full gång med bra uppdatering och massa nya bilder! Kika gärna in. Kram
linneaflystam.blogg.se

angelica

såå himla snygga! gillar den med pärlor :D

Amelia

Sv: haha :D
Trean i nageldesignen var ju ursnygg!!
Älskar typ allt som har att göra med England , hihi ^^

Josephine

Sv; Aa, det är riktigt mysigt med kvällspromenader :)

Nelly

3 :)

Amanda

Tycker alla var fina, men trean är nog ändå min favorit :)

Sarah

Va duktig du e :)

Frida

5 är helt klart min favorit! :)
Men alla var super snygga :)

sanna

storbritanniens!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: