slide show

L.A - del 22

 
Här är de sista bilderna från L.A, eller ja det blir bara flygbilder men iallafall..
 
 
 
 
 
flög ett sånt här stort flygplan med övervåning för första gången när vi skulle hem. jag har alltid tyckt att sånahär stora flygplan är lite läskiga haha..
 
 
 
min underhållning på planet.
 
 
 
i frankfurt fick vi vänta i 5 timmar på planet hem till stockholm, sjukt segt eftersom det inte fanns något att göra.
 
så nu är jag klar med alla L.A delar haha. har fått en del frågor både här på bloggen och irl så är det nåt ni undrar om L.A så passa på att fråga nu så kan jag svara på dom i ett inlägg sen!
 
Linnéa

Underbara bilder <3

Ja, jag får kolla inne i Gina-butiken imon då :)

Moa Kandelin

Häftigt! :)

Lina Johansson

- Tack fina bilder här också!

Tilla

ååh vad sugen jag blir att resa! :D

emma ♥

sjukt gott, älskar det :)

Hannah & Hilda

Så himla fina bilder! :) Besök gärna våran blogg http://twoteenslifes.blogg.se/

S A N N A

vad långt att åka, ändå till frankfurt!!:o

Nathalie

Guud vilka fina bilder! :D

sannas rum

Åh längtar tills jag får besöka USA's västkust, har hittills bara vart på östkusten ett par ggr, men hoppas verkligen att jag kan åka till västkusten snart :)

anna

härliga LA-bilder :)

caroline

Vill också dit :)

Josephine

Sv; TAck så mycket! :D

Becka [fotoblogg]

Åh så fina bilder.
sv: Nämen åh, tack så väldans mycket fina du! Så glad jag blir.
Söndagskramar. ♥

Amanda

Sv: Haha, nej inte jag heller. Hade inte hört talas om det förrän för ett par veckor sedan. Och nu går jag runt och säger det hela tiden typ. Även när det inte ens passar in. Haha. Nytt favoritord, som sagt :P

Kul med bilder förresten! :D

Sara Ekman

Det är så segt med så långa mellanlandningar :/ Antingen vill jag att det ska vara kort eller jättemånga timmar så man kan gå ut på stan i den staden man mellanlandar och sedan åka tillbaka till flygplatsen :)

Frida

Det blir lite drygt att sitta och vänta. :)
Tack för bilderna från flygplatsen. :)

Tess

Ser riktigt härligt ut! :) Kram

bookofems.blogg.se

vad gjorde du för roligt i LA? :D

Isabelle

Åh gud vad nice vill också till La!
Alla säger att man måste ha bil för att ta sig runt i LA eftersom allt är så utspritt, stämmer det? :)

Emelie

Fina bilder! Måste ha varit riktigt tråkigt att lämna LA ^^

Nathalie

sv: ja! det gör den verkligen, är helt förtrollade i den parfymen nu haha ;-) gillar du VS produkter?

sara

Härliga bilder!

Emme

Riktigt härliga och mysiga bilder ♥

Anonym

Ser så härligt ut!

Sofia

Oj dom där planen är ju helt galna. haha. Gigantiska. :P

Ellinor

Härlig blogg du har!

Jennifer Nilsson

åh gud vad kul!!
kika gärna in i min blogg kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: