slide show

L.A - del 21

 
Mer bilder från runyon canyon. här kan ni se lite av hollywood och hollywood hills. vore inte helt fel att ha ett hus här! eller en lägenhet i NY och sen ett hus här under vintern hehe.
 
 
 
 
hollywood skylten på långt håll. bokstäverna på skylten är runt 15 (!) meter höga.
 
 
 
 
 
 
sista VS shoppingen blev i hollywood. åh vill dit och shoppa mer haha! det här var iallafall mina sista L.A bilder, har ju lite från flygplatsen också men det kanske inte är så kul att se?
Lina Johansson

Åh vad fina bilder!

Linnéa

Wow, så fina bilder - kan fortfarande inte sluta tänka på att jag vill besöka walk of fame <3

Matilda Dahllöf

super najsiga bilder :D vill också dit! en av mina största drömmar faktiskt :)

S A N N A

åh så fint!
victorias secret<3

Sara Ekman

Vi bodde precis bredvid det shoppingcentret i Hollywood när vi var där i höstas :) :)

Sofia

Fin blogg :)
Besök gärna min och kanske lämna en liten kommentar efter dig :)

angelica

åh så härliga bilder :)

sv, tack :D♥

Ellen Talus

Jättefin blogg! :D Hoppas allt är bra !
Vad tycker du om mina bilder jag fotade från tävlingen idag? Skulle va jättekul med feedback! :D
ååh vill oxå till LA! :D

Amanda

Åhh, vad jag är avundsjuk!
Vill också åka till L.A. Haha :P

Sv: Åhja, det var det verkligen! :)
Hade det helt underbart. Hehe.

Frida

Jag ser alla bilder, även dom från flygplatsen. :)
Ska flyga till LA i höst, dit har jag aldrig flugit så jag ser gärna mer bilder. :)

bookofems.blogg.se

hur länge var du i LA? :D

Sofia

Ser ut som du haft en fantastisk resa. :)

Mickis

Fina bilder! Vill också till LA :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: haha ja eller hur :D kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: