slide show

Finaste outfiten i juli

 
 
 
Några av mina outfits från juli, någon favorit?

Mina favoriter är 2an, 5an och 8an :)

Svar: PLL är sjukt bra! Fast lite segt när det är så överdrivet efter två säsonger, haha..

Linnéa

Alla är sjukt snygga, men mina favvisar är nog 2,5 och 9 <3

emilia

Tack!! Det finns mer ifall du kollar emiiliiaa.tumblr.com :)

Lotta

Sv: Jaa, det var de verkligen :) och jag tycker helt klart nr. 7! Galet fin =)

bookofems.blogg.se

Sv: tycker jag definitivt att du ska göra!:D

Emelie

Vi hade en super liten semester :)

Tyckte om den första!

Anonym

2,5 eller 7 :)

kajsa

sv, ja verkligen!

åå du har så fina kläder! 1an eller 6an är nog favoriten!

Sarah

Ja tycker nian :) Så sjukt snyggt me jeansshorts o tygskor :)

Emma J

Åh vilka snygga outfits! Älskar 1,2 & 9!

Sv: Ja visst är det? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: