slide show

Escada

 
 
 
 
Jag älskar escadas parfymer och dom här 4 har jag samlat på mig hittills. absolutely me och cherry in the air är min favvisar, dom är helt underbara! ♥ vad tycker ni om escada?
felicia

Sv: eller hur :)

Haha Ne x)

Linnéa

Hihi, ja visst var dom tjusiga <3

Jag älskar min escada-parfym... har den lilla fyrkantiga lila med guldigt lock som du har på bilden <3

bookofems.blogg.se

Escada gör de bästa parfymerna! :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har ingen Escada just nu, men ja det luktar underbart många av dem, eller nästan alla:)

Lina Johansson

- Åh tack!

Anonym

har taj sunset åhhh så god, älskar verkligen alla deras parfymer! :)

Svar: ja den är också underbar :D!
Julia

Sarah

Ja älskar Escadas sommarparfymer :)

BORTSPRUNGEN

älskar escada!!!

julia

Fin blogg!

Har du lite tid över ta gärna en kik in på min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: