slide show

dagens inköp

Har nyss kommit in efter att ha varit ute på en PW/springtur, väldigt skönt! det bästa var dock att det stog en redbull i kylskåpet när jag kom hem heheh. innan jag tar en dusch tänkte jag iallafall visa upp det jag köpte idag, är så himla nöjd med mina nikes som jag invigde idag.
 
 
nike free run (ville egentligen såklart ha de korallfärgade men hittade dom inte på någon sida som jag kände att jag kunde lite på, läste att många var fake osv så det fick bli svarta från intersport) och ett såntdär 'iphonearmband' haha vad kallas dom egentligen?
 
 
kicks har något erbjudande där man får ta 3 st av deras egna minilack och betala för 2. den svarta och vita var ett självklart val för det går åt men sen visste jag inte om jag skulle ta ett genomskinligt, (kändes tråkigt) eller ett rött (känns som att jag har många röda redan) eller ett brunt (också tråkigt men bra att ha när man gör mönster ibland) eller någon annan färg men sen blev det tillslut ett mintgrönt som var väldigt fint. beslutsångest.se haha.
 
 
en svart vanlig stickad tröja från h&m.
Natalie

åh så himla snyggt! älskar nike free run, så snygga! :)

Sofia

Grymt snygga skor där. :)

Linda

snygga inköp

Ammie♡

Det där mintgröna nagellacket var riktigt fint!

SV: Tackar :)

Malin

vilka bra köp! :D

-haha precis :D

Olivia

Snygg färg på nagellacken (speciellt det i mitten)! Sv. Jaaa, ska kolla på det nu! Hehe ;) Görs? Kram!

Nelly

Härligt med träning och vilka fina inköp ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: