slide show

Back to ombre

 
 
 
Inte direkt de bästa bilderna men jag kommer ta fler sen såklart! igår var jag ju hos frisören och fixade mitt hår och jag bestämde mig tillslut för att köra på ombre igen som jag haft förut (och ingen lugg hehe, fegis) fast den här gången har jag mer mörkt hår än ljust. känns lite ovant men jag gillar det verkligen!
Becka [fotoblogg]

Superfint!
sv: Tusen tack finaste du! Så himmelens glad jag blir.
Kramar. ♥

Linnéa

Ja men eller hur, en snygg kille som kan spela gitarr & sjunga - wohoo, finns inget bättre <3

nattis

jättefint hår men du en fråga vart har du köpt ditt halsband? :)

Svar: H&M :)
Julia

Sofia

Snyggt!

Milina

Vilket fint halsband!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snyggt!

Emme

SV: Ja verkligen!
Så roligt! :D

Mathilda ♥

Super fin blogg! :)

Amanda

SÅ fint halsband!

Sara Ekman

Fint :)

Eleonora Adriana ♥

Fint :)

Emelie

Så himla fint det blev :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: