slide show

Award

Patricia gav mig en award.

Reglerna för utmärkelsen är:
Svara på de fem frågorna och nominera fem andra bloggar med färre än 100 följare, och meddela dem att du nominerat dem!
 
1. Vad eller vem uppmuntrade dig att börja blogga?
innan jag började blogga så läste jag en massa andra bloggar och jag tyckte att det skulle vara roligt att ha en egen blogg så jag skapade en i juni 2009 (sjukt att jag har bloggat så länge!)

2. Hur valde du ämne att blogga om?
alltså jag bloggar om allt möjligt som intresserar mig, inget speciellt ämne. men det blir mycket mode, naglar och resor för det är ju det jag gillar mest.

3. Någonting som de flesta inte känner till om dig?
ååh vad svårt, jag tror de flesta tror att jag har ganska bra tålamod eftersom att jag ofta gör små mönster på naglarna som folk tror tar lång tid att göra meeen jag har faktiskt sämst tålamod haha.

4. Vilka tre ord beskriver din stil?
casual, stilren, less is more

5. Vad gillar du att göra när du inte bloggar?
hänga med vänner, måla naglar, shoppa och en massa annat.
 
Jag vill nominera följande:
okej jag har ingen aning om hur många följare dom här bloggarna har men iallafall;
kim
sara
linnéa
sara
sofia
 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul att du gjorde den:) Haha så konstigt det där med att ge den till en blogg som har färre än 100 följare. Hur sjutton ska man kunna veta det liksom.

Nathalie

sv: haha jag med! så kul att se dem som skämmer ut sig ;)

Sofia - Lever drömmen i LA

åh tack :D
Ha en toppen dag!

Sara Ekman

Åh vad kul, de frågorna ska jag svara på sedan :D

♫♪ sandra

kul att läsa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: