slide show

work hard play hard

Har hållt på med mitt projektarbete hela kvällen och jag har fortfarande hur mycket kvar som helst att skriva, känns som att jag aldrig kommer bli klar haha. imorgon väntar en lång dag på praktiken igen, hade verkligen behövt hela morgondagen till att plugga men jag får väl se till att göra det när jag kommer hem. vad det är jag skriver om får ni se sen och då kommer ni förstå att det tar tid att göra.
 
nu är det dags att ta bort sminket och hoppa i sängen, slutar ju sent så tidsinställer ett inlägg som kommer upp imorgon vid 12-tiden.
 
 
saknar new york galet mycket men vi har iallafall börjat prata om att dra dit i sommar igen så förhoppningsvis blir det av!
SOFIA ღ

sv: Hålle med hihi :)
Underbar bild!

Julia

Vad handlar ditt projektarbete om? :) duktigt!

whoisthis

me waaaaaant go there

snie.blogg.se

lycka till med arbetet!

emelie

Vill också dra till new york, verkar vara så fint där! Och bra shoppingbutiker!!:)
sv- åh ja det var riktigt jobbigt!!:/ kramis

FrökenTV, bloggen om tv och film

jag ska ditt i oktober :)

Nelly

Duktigt av dej att jobba på så länge med projektarbetet :)

Emelie

oooh ja vill oxå åka dit:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: