slide show

white cap .

 
 
 
Målade ett glittrigt lack från china glaze (white cap) över mina gelénaglar igår. använde först ett ljusrosa lack från OPI och sen det glittriga över. jag älskar white cap, den är så himla fin och speciellt när man vill ha nåt diskret men som ändå är lite roligare än ett vanligt ljusrosa till exempel.
Linnéa

Blev supersnyggt ju <3

♫♪ sandra

fint!

Sara - Hold on be strong

SNYGGT!!
sv: åh visst :D
kram

anna

så fina naglar!

snie.blogg.se

så fint=)

liborius

fina!
sv. haha nej det var min familj som hade kvar julmust:)

Sarah

De e snyggt me målade naglar :)

Emelie

mår bättre, men är lite dålig än, usch hatar att vara förskyld tar så lång tid innan man blir frisk usch!!:/

Rebecca

fina naglar ^^

Elle

vad fint! :) mina naglar är ganska ömtåliga och mjuka eller vad man ska säga och bryts jätte lätt av, typ för lätt. undrar om du har nå bra tips eller om det finns något bra nagelserum eller vad det heter? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: