slide show

wanties from gina tricot

 
Hittar ni nåt som ni gillar? jag vill ha den ljusrosa kavajen, stickade tröjan och skärpet mest.
♫♪ sandra

snyggt!

åh, den rosa stickade tröjan!!

anna

så mycket snyggt :)

Oh gillar verkligen att Gina börjar få in en del snygga kläder, dock brukar det oftast inte finnas i dom butiker jag är in i.. :/

SV: Okej, ska kolla lite i ditt arkiv då :)

Linnéa

Haha ja, nytt värmerekord ja, uppåt +10 grader skulle det eventuellt bli... alltid något positivt i alla fall <3

Sara - Hold on be strong

Snyggt!!
Sv: jaa verkligen :D
kram

patriciac.blogg.se

Så mycket fint:)

J O Y ▲

Så snyggt!

sara

gillar skorna och skärpet mest :)

Olivia Magnusson

Så snyggt!

sv: hihi,japp :D
kramis♥

Elisa

Älskar den rosa tröjan!:)

SVAR: Jaha okej, vad tråkigt:(

Hanna Hussein

Grym blogg verkligen!!
Det skulle vara så sjukt snällt om du slängde in en fråga på min frågestund, Ha det grymt!

Erika

Massa snyggt de har :)

Rebecca

Domdär ballerina skorna var riktigt fräcka! Skulle gärna ha dendär rosa sticka tröjjan oxå;) fin blogg förässten :)

zaida

fin fina saker!!

Emelie

Som jag skrev i min blogg, kavajen och toppen älskar jag!! skorna var riktigt söta också faktiskt!!:)kramis

Sarah

Fint kollage :)

Fani

gina har nästan alltid en massa snyggt man vill ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: