slide show

STRIPES

 
 
 
Såhär har jag sett ut idag, nya mysiga tröjan från gina på! det nationella provet gick väl bra tror jag, talet behövde inte vara mer än 3 minuter så jag klarade mig precis haha, tuuuur. har den skriftliga delen på fredag men det är inget som man kan plugga till så får hoppas på att det går bra!
Olivia Magnusson

Såå snyggt!

sv: Hihi,jaa :D
kramis♥

Saragunmarie

Snyggt! :)

Melinda Johansson

vilken snygg klocka! outfiten också:)

anna

åh tackar :)

härlig outfit :)

F E L I C I A

så snyggt! Naglarna gjorde det lite finare!

Thea

Snygg tröja och klocka!
Gå gärna in på min blogg och kommentera en "önskerubrik" som du vill ha ett inlägg om. Du får då även en länk :)
//Thea

h h a n n a a

snygg outfit!

Fint! :)

SV: Åh men tack så mycket! :)

Louise

Hej! Säljer du den här tröjan? Har letat hur länge som helst efter en sådan:)

Svar: nej tyvärr, kan leta och se om jag hittar någon på internet, skickar ett mail till dig om jag gör det :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: