slide show

right now

Sitter på örebro central just nu och väntar på tåget hem som går om ca 1 timme, har ett byte också så är hemma vid 5-6, inte vid 3tiden som jag trodde först, tittade fel på tågtiderna haha.
 
testade loka med chokladshake smak nu och den var okej men inget som jag köper igen, den andra med jordgubbssmak är lätt min favvis!
 
leavanny.blogg.se

SV: tack så mycket :)

Linnéa

Mmmm gott, jag föredrar främst Loka päron <3

Ja, det ska bli helt underbart att åka iväg en vecka :)

sara

Den sitter jag och dricker just nu, gillar den men tycker den med jordgubb är ännu godare. Har dock inte testat lemonpie så det måste jag göra, har du testat den? :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Hoppas du får en bra tågresa :D

sv: Alltså justins konsert var helt sjukkligt bra, guuud vill tillbaka :D
kramis♥

Rebecca

måste prova dom!

F E L I C I A

Haft en bra dag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: