slide show

NYTT

 
 
 
Det här fick jag med hem igår: en mysig vit-mörkblå randig stickad tröja, jeansjacka och så nagellacken från ciaté med små pärlor i, ska testa det om några dagar för jag vill inte förstöra det nu när jag har mina 2 praktikdagar på vero moda, naglarna slits mer än vad man kan tro när man jobbar i butik.
Linnéa

Jag ÄLSKAR din nya tröja <3 Snygga grejer...

F E L I C I A

Fint! :)

Sv: jodå, min dag har varit helt okej :)

Amanda

Åh, den där tröjan fick jag också med mig hem från affären i helgen. Det är redan en ny favorit!:-)

Kram!

Lifeaslina.webblogg.se

Åh vad fina, älskar nagellacken!
Kul att få jobba på vero moda.

- Tack så mkt! :D

anna

åh fina saker :D

Celine

- Visst är dom? :) Weheartit har jättebra bilder!

Liuza

åh vill också prova på nagel-kaviar! så coolt :)

Julia

Nagellack med pärlor i har jag aldrig sett förut. Vad häftigt! :D Men då ramlar väl pärlorna av allt eftersom lacket slits bort, eller? :)

Angeliqa

Jeans skjortan e grymt snygg! :) varifrån är den?

liborius

åh vilken mysig tröja!

sara

Snygga saker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: