slide show

natural .

 
 
Jag gjorde ju nya gelénaglar på mig idag och det fick bli korta, naturella den här gången. nästa gång jag ska göra nya blir innan balen så då ska jag göra fransk eller nåt som är lite roligare.
 
Elin

Tack så mycket jag tyckte också att färgen blev bra!:)
Kram <3

Sara Ekman

fint :)

F E L I C I A

vill också kunna detdär!!

Solin

Sv: tusen tack! <3

Annika

SV: samma här! Men idag har den gått på repeat hela dagen :D

liborius

fina:)

Becka [fotoblogg]

Verkligen väldans fint.
sv: Åh, stort tack för din värmande, fina kommentar! Det gör mig så himlans glad.
Fredagskramar. ♥

Becka [fotoblogg]

Verkligen väldans fint.
sv: Åh, stort tack för din värmande, fina kommentar! Det gör mig så himlans glad.
Fredagskramar. ♥

Josephine

Sv; Hihi, tack tack :D

Linnéa

Vad fint det blev :)

Tack tack, jag är jättenöjd med mitt linne <3

Nelly

Så fint :)

l i n n

Blev skitfint bara sådär simpelt också!

SOFIA ღ

sv: Tack så mycket för ditt svar, uppskattas verkligen :D
Snygga naglar, ha en fin kväll!
kram

emma

fina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: