slide show

mitt projektarbete .

 
 
 
 
 
 
 
Så det här är alltså mitt projektarbete som jag skrivit om här några gånger nu, gjorde en liten bok om naglar med hur man gör mönster med steg-för-steg-bilder, tips om olika nagellack, hur man håller sina naglar fina osv. om den här fanns att köpa på riktigt, skulle ni köpa den då?
Sara - Hold on be strong

snyggt!!
sv: åh visst :D
kram

Elaine

Ph vad roligt projekt :)

MOA ~ brunetten i homs

Åh jag skulle lätt köpt boken! :D

WhoIsThis

men wooooooow :D:D gryyyyymt. Kontakta ett bokförlag hallååå :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

svar: tack! :) det hoppas jag verkligen också.

anna

vad fint det blev :)

Emilia

Hur mår du idag då? :)

Wilma

Snyggt!!! ;D

Vi har frågestund just nu i det senaste inlägget. Skulle vara snällt om du ville slänga in en fråga eller två. :D

Nelly

Det ser riktigt bra ut! :)
Jag skulle nog köpa boken i så fall ja ^^

Kaffehörnan

Gud vad läckra naglar, wow vad flitig du är. Vad kostar boken. Lämnar mejlen. Har kanske en ide.

Liza

De är ju roligt att börja med sånt ju :)

Sara / Prettypolish

Wow riktigt bra jobbat! Jag hade lätt köpt boken! :)

Vilken bra idé! :)

Lifeaslina.webblogg.se

Jag hade verkligen köpt den, den verkar jättebra!

Kolla gärna in min blogg! :D

Emma

Fin blogg!

Liuza

va fina nagel designer!

l i n n

Nej vad roligt, skulle köpt boken!! :)

Nora Lofveen ♡

Snyggt!

hantverksbloggen.blogg.se

Jo, om det var ett vettigt tips på den så skulle jag lätt ha köpt den!

hantverksbloggen.blogg.se

pris skulle det stå istället för tips :S

Anna

Vad kul med en egen nagellacksbok, jag skulle köpa den! :)

Jessica Hansson

najs som tusan ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: