slide show

min studentklänning

 
 
 
ni ska få fler bilder på klänningen sen när jag tar studeenteen!!
 
Såhär ser klänningen ut som jag ska ha på mig på the big day. fanny hade på sig den här på sin student men sålde den nu så jag passade på att haffa den för jag tycker att den är så himla snygg. den kommer egentligen från asos och jag såg nu att dom hade en likadan fast med guldiga paljetter, märket heter tfnc.
Bydeaa

Fin klänning, gillar glittret högst uppe.

marina

sv. Tack. :)

Carmela

Jätte fin!

Sv. Tack :) Allt bra? Kram!

Emelie

Vilken fin & söt klänning! Den kommer passa perfekt till studenten!:)
Sv. Åh ja du ska bara veta hur mycket jag har väntat efter pengarna...! va bra att höra, jo bara bra med lilla mig!:)

Linnéa

Såhååååå, snygg <3 Älskar den :)

S I L V E R S T J E R N A

Fin!

Marre

Übersnygg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: