slide show

månadens design

 
 
 
Några av mina naglar som jag målat under mars, vilken är eran favvis?
Sara - Hold on be strong

Åh snyggt!!
Sv: visst!! :)
kram

anna

omöjligt att välja bara en favorit, alla är ju så jäkla snygga! :)

Mickis

Alla är fina :D

Armina Dolicanin

Vad fint! :)
Btw, va med och tävla om veckans blogg¨!

Linnéa

Jag gillar flaggorna, nr 2 och 9 :) Men dom andra var också grymma <3

Emelie

Grymt snyggt!
sv. åh ja tror jag skulle ta den svarta också om jag skulle köpa den!:)kramis

Elisa

Men gud vad duktig du är!!! Min favvo är nummer 3:)

SVAR: Tack så mycket för frågan snälla du:)

Gud så snygga!
Kan du inte göra lite inlägg om hur man målar såna där mönster? ^^,
Min favorit var nog nummer ett!

SV: Ja färska jordgubbar är så himla gott, frysta blir mest bara geggiga :P

l i n n

Åh skämtar du eller, vad duktig du är!
Ettan och tvåan!!

Olivia Magnusson

Åh älskar dina nageldesigner men jag älskar verkligen nr 2&3 :D

sv: hih,åh tack :D
kramis♥

linda

åh alla är fina men jag tror jag måste välja tvåan :D

Sarah

Du e verkligen jätteduktigt på o måla naglarna :)

EbbaBloggen

Sjukt vad duktig du är! Hade också velat kunna göra så =D

isola

åh tjusiga! Men får nog säga att jag gillar mest dom påskinpirerade naglarna!:)

Sara

Alla är så fina! 5 och 9 var superfina! :)

Felicia

Nr 4 :D

ericaandersson

älskar nummer 1 så fina!:)

S I L V E R S T J E R N A

Riktigt balla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: