slide show

just nu vill jag utomlands .

 
 
 
 
 
 
Sitter och kollar på bilder från mina utlandsresor och drömmer mig bort till värmen..en sista minuten nu tack!!
Linnéa

Åhå, jag vill bara packa resväskan och åka med <3 Fast jag ska försöka hålla ut mina 17 dagar som återstår till Turkiet :)

Vilket land är bilderna från förresten? :)

anna

vilka härliga bilder! :)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, jag är verkligen nöjd med den :) Och då är vi två som vill iväg! Jag skulle gärna vilja boka en sista minuten nu och få komma bort till något soligt land i en vecka eller två :D

Wilma

Jag skulle också villa någonstans utomlands just nu! (:

Becka [fotoblogg]

Åh, gud så vackert.
sv: Åh, så väldans glad jag blir att du tycker det. Tack vännen!
Söndagskram. ♥

Jessica

ååh jag vill också utomlands, liksom bort från detta kalla land!

sv, hihi aa det förstår jag! :)

sara

Åh vilka härliga bilder, jag vill också åka!!

emmziee

sv: jo det tycker ja med, älskar träning :)

anna

åh tackar :)

ja vill me utomlands ska dra på weekend me en polare snart :D

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Åh va underbart det ser ut!

sv. hihi,åh tack :D
kramis ♥

liborius

åh då är vi två!:D

Josephine

Jag vill också åka! Har kollat på resor nu i eftermiddag! Riktigt sugen att packa väskan och åka!

Josefine ♔

Så fina bilder! Hade inte varit helt fel att åka utomlands nu nej :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: