slide show

french caviar manicure

 
 
Igår hade jag äntligen tid över till att testa mina nya nagellack från ciaté med små pärlor i. istället för att täcka hela naglarna så gjorde jag franskt istället vilket blev rätt häftigt. att tvätta håret med dom här naglarna var ju dock inte så himla roligt haha..
sara

Snyggt!

liborius

coolt men jag hade nog bara lagt på tipparna, inte på sidorna:)

♫♪ sandra

fint!

F E L I C I A

Ganska häftigt :)

Lotta

Sv: Jaa, det var verkligen supergott! :) Och grymt fina naglar!! =)

Olivia Magnusson

Åh va snyggt!!
Har också det fast mer svart/blåa pärlor, och jag tvättade håret.. fy säger jag bara!! Så tråkigt att de inte håller bra..

sv: hihi, Taack :D
kramis❤

Oh det där var ju finare än att täcka hela nageln! :) Hur väl sitter dom där pärlorna?

SV: tackar :)

Christine

Shit va coolt!

Svar: tack :)!
Julia

elaine

Supersnyggt! :)

Julia.

Snyggt ju!

Sara / Prettypolish

Supersnyggt! Funderar också på att köpa detta, men hur länge håller det? :) //Sara

malin

vad häftigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: