slide show

cherry in the air

 
 
Igår kom pappa hem efter att ha varit på en kryssning med en parfym som jag bad honom att köpa till mig. jag älskar escadas parfymer, det är verkligen mitt favorit parfym-märke. den här luktar typ sommar, så himla fräscht!
Q.

Åh doften <3

SOFIA ღ

Åh har också den parfymen, köpte den i NY. Håller med om att den doftar sommar, så himla fräsch! :D
kram, ha en fin dag!

Lotta

Sv: Tack så mycket :) Jag tycker också om vitt såhär nu till våren =)

Är allt bra med dig idag?? =)

liborius

fin flaska:)

Linnea

Åh, den luktar såååå sjukt gott :)
Köpte dock en annan escada parfym <3

Åh jag älskar escadas sommardofter! :)

sara

Den säger alla ska lukta så himla gott, har dock aldrig luktat på den!

Linnéa

Especially Escada heter den :) Den allra senaste tror jag <3

anna

älskar den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: