slide show

1a april

1a april och solen skiner och iphonen visar att det är hela 2 grader ute..vår!! eller inte. satt och läste igenom mitt bloggarkiv igår (april 2012) och våren var tydligen ganska seg förra året med men det var iallafall mycket varmare då än vad det är nu, så hoppas att våren skyndar sig lite!
 
 
lite bilder från april 2012, jag köpte converse med usa-flaggan som jag hade letat efter typ överallt, det drog förbi nån snöstorm men våren kom tillbaks så man kunde sitta ute, jag målade naglarna ofta och tigerränder på dom var min grej, färgade min ombre, hade långa och stressiga skoldagar, inledde påsklovet med en lång förkylning, skaffade instagram, längtade efter sommaren osv.
Elina

SV: Tack för tipset, men jag beställde redan lockigt, får se vad jag tycker om det!
Ha ett bra slut på påsken! :)

Linnéa

Vilka härliga bilder :D

Emelie

Jag håller verkligen med dig, vill ha vår nu! Så man kan börja ha på sig lite tunnare jackor och så!!:)kramis

alice

har du gjort naglarna själv :o sjuuukt duktig isånnafall :o

J O Y ▲

sv: Åh vad kul att du tycker det :D

Isabella Werecki Lycknert

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir att du också tyckte om den! :)
Allt bra idag?

F E L I C I A

hur målade du så? :) riktigt coolt!

Sarah

Duktig du e på att måla naglarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: