slide show

130424

Sitter iskolan just nu och ska förbereda mig inför  det muntliga nationella provet som vi har senare idag, mitt tal är inte ens i närheten av 5 minuter men det är verkligen inte lätt att få ihop det.
 
slänger upp en bild på hur mina naglar ser ut just nu, igårkväll när jag gav upp med talet så målade jag dom lite snabbt så därför är lackningen lite slarvig men jag stog inte ut med mina naturella naglar längre haha.
 
 
Sarah

Lycka till på provet :)

Natalie Salazar

lycka till på provet :)

Fani

oh så tjusiga :) fina och fräscha!

Madeleine Jonsson

Ha en fin onsdag!

Sara - Hold on be strong

Fint!!

adelia

är det dina riktiga naglar? Hur får du dom så tjocka och starka? Dom ser ut att vara det iallafall! :)

liborius

snygga! lycka till på nationella:)

Lifeaslina.webblogg.se

- Tack så mkt!

Fina^^

ADARAS.se - Where blog meets magazine!

snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: